I første omgang anbefaler vi at du kontakter kundeservice. Kanskje det har oppstått en misforståelse som enkelt kan rettes opp.
Bill Kill ønsker å ha fornøyde brukere. Likevel kan det oppstå situasjoner som gjør at våre brukere ikke er helt fornøyde. Dersom dette er tilfellet, vil vi gjerne høre fra deg.
Hvis du er misfornøyd med noe, kan du kontakte oss på support@billkill.no.
Dersom du etter dialog med support/kundebehandler velger å sende inn en formell klage, må denne leveres skriftlig på Bill Kills klageskjema. Skjemaet kan også sendes til deg per e-post.
Skjemaet må returneres til Bill Kill med nødvendige opplysninger og eventuelle vedlegg som dokumenterer klagen. Skjemaet må være datert og signert før det sendes til oss. Det kan skannes og sendes på e-post.
Vi vil sende deg en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt, samt opplysning om forventet behandlingstid. Bekreftelsen skal sendes innen én uke etter at den formelle klagen er mottatt.
Alle formelle klager skal besvares skriftlig av Bill Kill, og avgjørelser som ikke fullt ut støtter klageren skal begrunnes. Dersom klagen gjelder fakturainnhold, kredittkort, Eurobonus-opptjening eller andre produkter som Bill Kill ikke har direkte eierskap til, vil klageren bli henvist til det aktuelle produktselskapet.
Hvis du opplever at klagen ikke fører frem og ønsker å gå videre med saken, kan du kontakte Finansklagenemnda:
Finansklagenemnda
Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo
Tlf: 23 13 19 60
www.finansklagenemnda.no